Wednesday, January 24, 2007

huhu... punyalah lama tak meng'update'... sure orang yang melawat ke sini bosan kan... takdok mood lah... story banyak... ada je aktiviti tiap2 hari tapi nak make it into words tuh... waduh... kirim salam aje lah...

tapi arini aku nak update skit.... supaya tak lah berkubur terus blog aku nih... just wanna share activity weekend lepas je... ade skit pics.... ayat tuh skit2 je la... nak mengarang??? kureng skit arini... LaYannn!!!
Nih masa program Konvensyen Graduan Nasional 2007 sabtu dan Ahad yang lepas... 20 dan 21 Januari tapi aku pi sabtu je coz ahad tuh ada aktiviti lain. Aku suka gi program nih, banyak benda dapat selain daripada jumpa member2 lama... best!!!



Nih masa nak abis program... kata orang yang bagi gambar nih kat aku la coz masa nih aku takde... nyanyi2 lah plak... takpela... janji bahagia...


soh seh soh seh... tu aku hehe... masa bila along amik gambar nih, aku pun tak pasan.... orang tgh cakap kat depan... aku membebel jugak... kehkeh...


nih masa forum... mesej forum nih sangat penting untuk sume... da'wah...da'wah...


khusyuk sume...

Tu dulu... Blues nak balik dah... tata...titi...tutu...

No comments: