Wednesday, September 13, 2006

Nih plak gambar aku kat opis aku... serabut weh... tapi masih terkawal..kuing...kuing...

Ade 6 compartment... aku dk ujung skali belah kanan... sume kpala tak nampak... hihi...

Nih gambor kak aida... satu2nyer tutor kat bilik RA. Camne bleh dok skali ngan RA2 nih sebab bilik pensyarah sume dah penuh... ramai dah pensyarah kat UKM nih... patutnya yang pencen tuh... berenti je la terus, bg orang mude plak... tu sebab tak cukup bilik...

yang belah kanan nih kak eli... tgh bz tuh.... sempat bagi 1 posing... single but not available.. hihi...

Nih la komputer comey aku... komputer projek... banyak jasanya... baru sempat buka email... setengah hari dok kat Puri Pujangga tadi...

banyak tak buku aku... nih yang boleh letak atas meje ajer... yang lain dah letak kat meja lain... banyak memang banyak... bacenyer... hihi... sendri mau ingat la... huhu...

No comments: