Tuesday, November 03, 2009

Exam Ilmu Pendidikan






















Alhamdulillah, selesai 1 paper exam untuk KPLI aku. Terus terang aku katakan yang paper nih susah dalam senang jugak... camno tu ek.. hehe...

Mantap gak la soklan nya... susah... tapi kalu buat persediaan dgn tepat maka ia senang.... banyak sangat nak kena baca tapi kalau baca maklumat yang betul... semuanya ok... jadi kesimpulannya... aku dapat baca bahan persediaan dalam lebih kurang 80% tepat... bahan nih sume keje kawan2 aku yang rajin la... asal nak exam je mesti dapat sumber2 yang boleh dipercayai.... huhu...

Anyway, yang penting is Allah yang izinkan untuk aku ingat apa yang dibaca dan digunakan semula masa exam... kalu takde izin Allah mana bleh jawab... silap2 gelap je...

Esok dan lusa paper Kemahiran Hidup.... ini pun entah la... baca je sebab takde petunjuk langsung... contoh soklan pun takde.... bace ajela....

Doakan ek...

No comments: