Wednesday, September 19, 2007

ok... ni nak citer plak pasal kegilaan mengambil gambar... hehe... sume nih terjadi sejak ada ida kat umah aku... bila ada kamera digital nih... memang best... sib baik aku tak terpedaya dengan salesgirl kat kajang tu. kalu tak... aku dah beli satu... so... bila ada chance... amik gambar je la kejenye... tapi best gak... sebab boleh share ngan pembaca2 blog aku ni gambar2 yang aku ambil. aku nih nak citer pajang2 tak lah reti bebeno dan lebih suka criter dengan gambar... lagi org faham kan... tak tahu la korang setuju ngan aku tak... anyway tak pe...

Nih gambar poyo masa nak pegi amik gambar kat UKM... seblum bergambar dengan jubah... bergambar dengan bunga dulu... sebab bunga aku je yang masih lagi comel... yang lain sume dah kecut... almaklumlah... tarikh konvo aku antara hari2 terakhir lah katakan.... ;)

Nih bergambar dengan setan kecik... comel gak hehe... ada kat pameran kete pesta konvo UKM. menarik gak... banyak betul kereta2 yang telah dimodified... nampak sporty... memang aku suka... tapi yang tensennyer... bukan tayang kete je... tayang speaker kete dengan bunyinyer... masyaallah... macam nak tercabut jantung aku nih...

Nih lagi satu kete yang telah dimodified... oklah... tapi ada lagi yang lain yang lagi best...

Nih bergambar ngan Mr. Sponge-Bob... hehe... my favourite cartoon.... akakakaka... gelak cam spongebob... amik gambar je la... nak beli membazir... banyak lagi benda lain nak beli...

Aku nih memang suke ngan bende2 cam patung bear yang besar2 nih... tgk badan lah... sedap peluk... tapi suka je la... nak beli??? dah besar... mana bleh simpan patung kat umah... tak elok... patung untuk mainan budak2 je... tapi kalu dah tak main... kena buang... sorok ke... apa yang patut la... nanti malaikat tak masuk rumah...
Nih plak gambar masa MAWD Hulu Langat. Apa MAWD??? Mesyuarat Agong Wanita Daerah... JIM la, apa lagi... nih wajah2 pemudi2... ahli rumah aku la tuh...

Nih plak bergambar dengan my 1st naqibah... ingat masa zaman dolu2... masa 1st yr kat UKM... aku usrah 3 tahun ngan kak aida... yang lain2 tuh sume budak2 KARISMA yang dah jadi warga JIM... maknanya dah abih blaja... so dengan sukarelanya melibatkan diri dengan JIM plak tapi KARISMA tetap di hati... "masih bawa usrah KARISMA lagi!!" hehe
Gambar2 poyo... aku, kak gee dan wardah... ahli usrah aku sekarang dengan Dr. Hanim... memang gilos2...

Seronok share pics and story nih... sori la kalu poyo... hehe
:: bLuEs ke aku nih hehe::

No comments: