Wednesday, September 26, 2007

Assalamualaikum,
kembali lagi nak meng'update' criter walaupun criter nih dah outdated... kuang...kuang...kuang... nak wat camno.... ni je masa yg ade nak update... niwey guys... sambung balik criter aku sebelum nih... pasal eksiden... hehe... memandangkan aku eksiden, jadi parents aku pun mengambil kesempatan la nak datang kat umah aku kat bangi ni... nak tgk kete kat bengkel.... alih2... tak dapat tengok pun... sebab kete kena anta kat bengkel lain.... so tukar plan... pi jalan2 ke Putrajaya dan makan sate kajang... memang best. Mak aku masih teringat-ingat sate kajang tu... sampai kata nak pi lagi... nanti la aku bawakan lagi.... penuhi hajat mak aku... bapak aku plak... berhajat nak makan western food... fuh... tgklah nanti... kena penuhi hajat nih... keylah... tak nak celoteh pepanjang... nak bagi korang sume tgk gambar je lah...


Nih kat depan tasik putrajaya... posing...posing... yang penting nampak jambatan hehe...

Nih lagi satu.... aku je takde dalam gambar ni... (Dari kiri: Alang, Achik, Mak, Naim, Abah)

Bergambar depan lanskap...


Ni plak depan air pancut kat alamanda...

Mak n Abah.... romantik la plak...

Sedapnya makan sate... memang kegemaran adik aku yg sorang nih....


BluEs ke aku?

No comments: